Un efect pervers

Un efect pervers al povestirilor cu tentă erotică publicate în revista Catchy a fost acela că toți foștii mei colegi mă caută în draci să îmi povestească ce aventuri erotice au avut EI nu flecuștețele despre care scriu eu în revistă. Unul dintre ei mi-a povestit pe îndelete aproape o oră cum a ajuns din greșeală în dormitorul unde erau cazate jucătoarele de fotbal ale unei echipe din Italia.

sexy-girls-free-wallpapers004-sexi-football-girls

Cum un bun scriitor este mai întâi de toate un bun ascultător, i-am ascultat pe toți cu răbdare prefăcându-mă că uit că am fost colegi de clasă și că tot ce îmi povesteau ei nu avea cum să se întâmple fără că eu să fu aflat încă din timpul liceului. M-am prefăcut că dau atenție târziilor lor fantezii sexuale, ba chiar le-am promis că am să scriu dar numai dacă îmi dau voie să le pomenesc numele dar s-au arătat oripilați de idea să le apară numele lângă un asemenea text.

Unul dintre ei mi-a povestit cu amănunte una din aventurile pe care eroul unui roman de Chiril Tricolici le-a trăit.

Colegul meu era extaziat, la un moment dat mi s-a părut că se îneacă din graba de a-mi povesti totul și abia, abia l-am readus din trăirile lui imaginare în lumea reală. Să nu uităm că „la început a fost cuvântul!” și cuvântul are sau măcar avea forța lui. Asta până când a apărut internetul și mulțimea de fișiere video de pe youtube și aiurea. Dovadă că și eu ca să atrag cât de cât atenția asupra postărilor mele pun câte o poză cât mai interesantă 😊

Lasă un răspuns

