La sfârșitul zilei o veste bună!

 

La sfârșitul zilei să vă dau și o veste bună!

Nu, nu am câștigat la loto! Cel puțin nu astăzi. Am primit în schimb un nou link spre o recenzie la Isabel:

și după cum se poate vedea tânăra generație chiar mai citește. E drept că nu am scris „Să n-o săruți pe Isabel” pentru vârsta de 14-16 ani dar văd că se trece ușor peste acest impediment. Sau poate tinerele de azi sunt mai precoce!?

Oricum ar fi eu mă bucur că după o veste rece vine și una caldă. Văd că pentru scriitori va fi tot mai greu pentru că în locul unui succes instantaneu și de masă va trebui câștigat fiecare cititor în parte. Așa că jos din turnul de fildeș și hai la treabă.

PS – Pentru cei care îmi vor critica această inițiativă să ne aducem aminte ce a zis un clasic în viță: semințele succeselor viitoare trebuie să le punem încă de astăzi ! :0

Lasă un răspuns

