Cineva din America mă iubește!

Cineva din America mă iubește și încă mult de tot. Spun asta pentru că la fix un minut după ce postez un articol aici am TREI, da nu mai puțin de trei vizualizări din America.

cia

Timpul este prea scurt ca să acționeze un om deci probabil că cineva a setat să fie urmărite posturile mele. Din cauza romanului URSSA în mod sigur am stârnit interesul CIA ( câteva capitole se petrec în sediu CIA și am primit ulterior aprecieri că am descris exact interiorul), a doua agenție ar fi NSA dar care naiba o fi a treia?

Seal_of_the_United_States_National_Security_Agency.svg

 

Lasă un răspuns

