Azi am făcut o excursie…în ţara fetelor cu botniţe

Azi am făcut o excursie… în ţara fetelor cu botniţe

modele_1

 

De fapt era în Lidl, nu vă gândiţi la prostii! Mi se părea mie că este ceva ciudat şi cînd am privit mai bine am văzut că toate vânzătoarele aveau pusă … botniţă!

Abia la o privire mai atentă am văzut că nu erau botniţe ci căşti cu microfoane dar aveau o formă tare ciudată.

Când am întrebat pe una mai drăguţă despre ce este anume e vorba a spus că este pentru optimizarea legăturii cu şeful de magazin.

După ce a privit atent în jur şi a oprit legătura la microfon a spus zâmbind: cred că ăştia în curând o să ne pună şi centuri de castitate!

S-a depărtat unduind apetisant din şolduri şi a intrat în una din magaziile lor unde era interzis accesul clienţilor, făcându-mă să mă întreb oare ce se întâmplă acolo în spatele perdelelor  care fluturau ademenitor.

 

Lasă un răspuns

