Ai un blog? Îți place să scrii recenzii?

Ai un blog sau îți place să scrii recenzii? Ai nimerit unde trebuie. Este suficient să îmi spui unde să îți trimit gratis un exemplar din „Să n-o săruți pe Isabel” din preaplinul bibliotecii mele 🙂

Sa n_o saruti pe Isabel de Sergiu Somesan

Tot ce trebuie să faci în schimbul ei este să scrii o recenzie așa cum te pricepi iar apoi să te fotografiezi cu cartea în mână și în mod sigur pe urmă vei mai primi o carte

  1. Cum să-ți dau adresa ca să nu apară public? uite, facem așa: eu îți fac ție o recenzie în Liternautica, tu îmi faci mie o recenzie la o carte pe care o să ți-o trimit 🙂

  2. Eu mi-am lăsat cam peste tot adresa de email unde pot să primesc o asemenea adresă în condiţii de siguranţă
    somesan_sergiu@yahoo.com
    Cât priveşte recenzia nu mă pot angaja pentru că ar fi prima dată în viaţa mea câd aş face aşa ceva.
    O părere pot să îţi spun despre ce ai scris dar recenzie… cam complicat 🙂


Lasă un răspuns

