O carte super tare

Sunt câțiva ani buni de când trimit cărți de ale mele, în general volume apărute cu ani în urmă și din care am primit retururi de la librării, pe la diferite bloggerițe pentru recenzii sau pentru simplă prezentare pe blog. Dacă la început am sperat la o înviorare a vânzărilor în acest mod, mi-am dat seama că nu au cine știe ce influență.

 

fata-citind

Oricum am continuat să trimit pentru că într-o ”lume în care tineretul nu mai citește” sunt fascinat de interesul tinerei generații pentru lectură. Tinere fete în special îmi găsesc pe Facebook adresa și îmi scriu să le trimit cărți contra recenzii iar eu o fac cu plăcere fără să aștept cine știe ce observații notabile. Majoritatea spun despre volumele mele ”Wau, ce carte supertare” mai ales în prezentările făcute pe youtube. O tânără fată care nu are mai mult de 12 ani se mulțumește să înșiruiască povestirile din Carte de magie fără să spună prea mult despre ele. Dar chiar și așa sunt mulțumit. Nu pentru că îmi citește cărțile ci pentru că la 12 ani citește. Ea este cea mai tânără cititoare a mea și într-n fel prefigurează categoria de vârstă pentru care voi scrie viitorul roman. Elenina, personajul principal al romanului are 16 ani, dar în mod sigur ca va încânta  și generațiile mai tinere.

Așa că dacă sunt în țară am să trimit întotdeauna cu plăcere cărțile mele cititorilor pentru că o scrisoare în regim de imprimată nu mă costă mai mult de câțiva lei să o expediez până în cel mai îndepărtat colț al țării. Unde poate există sau nu o bibliotecă dar în mod sigur există dorința de a ţine o carte primită de la autor cu un autograf personalizat.

Așa că vorba cuiva mai celebru ca mine: lăsați copii să vină la mine să le dau cărți 🙂

Lasă un răspuns

