Am recitit astăzi Krucifix de Serge Brussolo

Am recitit astăzi Krucifix de Serge Brussolo. De fapt intenția mea era să citesc numai câteva pasaje dar Brussolo este… irezistibil.

coperta_krucifix

Nu degeaba spunea L’Étudiant despre el că este un adevărat pericol:

” Atenţie, pericol! Trebuie s-o spunem sus şi tare, să anunţăm autorităţile: Brussolo e un drog puternic, un dealer de fantasme extrem de periculos… (L’Étudiant)”

Și dacă tot am citit acest roman am citit câte ceva și despre biografia lui Serge Brussolo. Am aflat astfel că în perioada lui de glorie și prolificitate maximă scria câte 4-5 romane pe an. Iar dacă unele au sub 50.000 de cuvinte, Krucifix are nu mai puțin de 72.000 de cuvinte. De luat aminte! 🙂

Lasă un răspuns

