Mai colaborez activ cu vreo trei, patru edituri. Una dintre ele s-a gândit că ar fi bine

Mai colaborez activ cu vreo trei, patru edituri. Una dintre ele s-a gândit că ar fi bine să am și ceva bani de Sărbători așa că mi-a trimis drepturile de autor restante.

editura-poza

Aveam eu așa o bănuială dar cum nu știam despre ce sumă este vorba nu puteam să fac nici un fel de planuri. Când în cele din urmă au ajuns banii am luat un creion roșu și am început să tai din lista de dorințe tot ce nu era așa de urgent. Au mai rămas doar câteva: un fotoliu comod ( cu masaj și cu încălzire – că tot vine iarna), un jambon Serrano ( nu că mi-ar fi poftă de așa ceva, dar o să îl folosesc într-un roman) și câteva sticle de vin de Porto. Bețișoare parfumate din Canabis aveam luate dinainte așa că am toate condițiile pentru a scrie un roman.

Vinul în mod sigur nu va ajunge, dar mai aștept ceva bani pe la jumătatea lunii așa că voi completa rezerva până termin romanul.

 

Lasă un răspuns

