Pentru că aș dori ca ”Manualul practic de magie neagră”

Pentru că aș dori ca ”Manualul practic de magie neagră” să fie un roman grafic am căutat azi fotografii și desene care s-ar putea potrivi acestui scop.  Ideal ar fi să găsesc un grafician care să facă la fiecare capitol un desen adecvat dar este puțin probabil așa ceva.

cum-se-pun-semintele-pe-paine

În căutările mele am întâlnit multe fotografii minunate dar fie nu erau libere de copy-right, fie îmi cereau o mulțime de bani. Totuși în căutările mele am găsit și lucruri amuzante: mai jos vedeți cum se pun semințele pe pâine, în cazul în care nu ați știut asta până acum. 🙂

Lasă un răspuns

