De multă vreme nu am mai scris nimic pe blog și, prins de foooarte multe treburi

De multă vreme nu am mai scris nimic pe blog și, prins de foooarte multe treburi ceva mai pământene, am omis să fac asta. Dar între timp am scris. Am scris mult și am observat un lucru: nu scriu nici pentru mine, nici pentru o viitoare și amorfă masă de cititori.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  Cu riscul să supăr o mulțime de confrați și chiar pe unii cititori trebui să spun că atunci când scriu din când în când fac câte o pauză și mă întreb: oare ce ar zice Liviu despre ceea ce am scris. Liviu nu este un critic literar ci cel mult un cititor avizat dar pentru recenziile pe care le-a scris până acum a căpătat respectul meu necondiționat. Și să fie clar, ne este vorba numai despre recenziile la textele mele. Pentru cine nu știe cine este Liviu este suficientă o singură căutare pe Google.

the-editor

A doua persoană despre care mă întreb cum ar reacționa la textele mele este Roxana. Tot așa, o căutare pe Google vă poate lămuri repede  despre cine este vorba. Mi-a corectat câteva texte dar a făcut-o la modul creativ și discuțiile cu ea pe margine textelor au fost cam așa cum mă așteptam să fie cele purtate cu editor.

Lasă un răspuns

