Cum să mai scriu și când să mai scriu?

Am găsit azi o poezie scrisă de mine acum câteva sute de ani de pe vremea când aveam 72 de kilograme. A fost publicată la ”Poșta redacției” în revista Tomis din Constanța. În ciuda încurajărilor primite am trădat poezia și am trecut brusc la proză. Un fragment din ea am pus mai jos.

copilasul tau

”Cum să mai scriu?

Când să mai scriu?

Secundele se vor minute

Minutele se vor idei

Iar câinele meu pleacă capul într-o parte și socotește:

Șaptezeci și două de kilograme de carne”.

Lasă un răspuns

