Mod de întrebuințare pentru cei 5000 de prieteni pe facebook :)

Mod de întrebuințare pentru 5000 de prieteni pe facebook 🙂

facebook1-1

Am cinci mii de prieteni pe facebook dar abia cu 30-40 întrețin realții mai apropiate. Le scriu, îmi scriu, iar restul până la 5.000 sunt ca și inexistenți deși probabil că privesc și ei într-un fel sau altul la ceea ce postez.

S-a întâmplat ca în seara asta să termin mai repede decât mi-am propus să scriu cele o mie de cuvinte zilnice, așa că am hotărât să aleg numele pentru personajele din romanul la care lucrez. Uneori când încep să scriu, pentru a nu mă opri din scris, dau un nume la întâmplare personajului următor care apare în carte. Abia când mă apropii de sfârșit îi caut un numa definitiv. O muncă destul de laborioasă, pentru că așa vrea să semene și la față cu cel la care m-am gândit. Din seara asta căutările mele au luat sfârșit pentru că mă uit în lista de prieteni și cel care seamănă cel mai bine cu personajul – pac la ”Războiul” cu el. Am mai folosit cu totul întâmplător metoda asta când am numit pe doctorul legist Rizescu după un prieten de pe facebook 🙂

 

Lasă un răspuns

