Lumea nu mai citeşte? Oare?

  Lumea nu mai citeşte? Oare?

 

Spre surpriza mea, în urma anunţului cu privire la setul de patru cărţi la preţ de una am primit nu mai puţin de 17 solicitări în mai puţin de 24 de ore.

O să îmi spuneţi că este la reducere şi de asta. O fi, dar lumea citeşte. Greu este să ajungă cartea la cititor, greu este să afle despre ea.

Mă bucur când cărţile mele ajung la cititori şi aş vrea uneori să fie ca un puf de păpădie să ajungă şi să prindă rădăcini în cât mai multe inimi.

Dandelion-5

Am inoportunat ieri o sută de prieteni de pe facebook cu anunţul despre cărţi şi 17 cititori doresc să citească aceste cărţi deşi sunt sigur că numărul lor va creşte.

Mulţumesc din suflet celor care au diseminat acest anunţ 🙂

Lasă un răspuns

