Nu-mi vine să cred! Femeile conduc lumea… cel puţin cea literară

Nu-mi vine să cred! Femeile conduc lumea… cel puţin cea literară

Aşa cum am spus mai demult am început un roman – chick lit în toată regula – şi ca să mă verific puţin am pus ieri seară primele patru capitole pe poezie.ro aici:

http://www.poezie.ro/index.php/prose/14094666/Vouă,_celor_care_n-aţi_fost_urâte_niciodată

Ei şi acum ţineţi-vă bine: aproape 1200 de vizite în mai puţin de 24 de ore!!!!

Gata cu SF-ul! Cupidon puteţi să îmi spuneţi de acum încolo 🙂

cupidon130107

 

Lasă un răspuns

