Promoţia verii: set de patru cărţi la numai 20 de lei toate!

Aşa cum promis am căutat în bibiliotecă şi am făcut un pachet de neratat: patru cărţi la numai 20 de lei toate!

Este vorba de:IMG_0327

NUMĂRUL FIAREI

ŞAPTE FLORI EROTICE

SĂ N-O SĂRUŢI PE ISABEL şi

CARTE DE MAGIE.

COSTUL TRANSPORTULUI – COLET CU PLATA RAMBURS – ESTE DE 10 LEI.

Cărţile sunt toate noi …

Din păcate reduceri pot face numai la cărţiile care îmi aparţin 😦

La serviciile poştale nu am acces dar pentru cei care găsesc o cale să îmi plătească altfel transportul ( prin transfer bancar)  expedierea coletului este de numai 5 lei. Rambursul este cel care ne omoară…

Binînţeles cărţile vor fi cu autograf. Pentru asta va trebui să îmi spuneţi numele pe care vreţi autograful. Puteţi să îmi scrieţi aici, pe facebook sau pe emailul somesan_sergiu@yahoo.com

Recenzii şi referinţe puteţi găsi din belşug pe net la o simplă cputare după nume sau după titlu.

Lasă un răspuns

