Azi am intrat la apă! La propriu :)

Azi am intrat la apă! M-am bălăcit împreună cu fiică-mea.

Singuratatea scriitorului in apa

Isabela a învăţat să înoate şi după primii trei metri, la sfârşitul zilei a reuşit să străbată în întregime bazinul pe lat.

Isabela a invatat sa inoate

Eu am stat asemenea unei morse meditative în mijlocul bazinului şi mă gândeam la „Manualul de magie” privind la frumuseţile patriei.

Am găsit deja una bună de model pentru personajul principal. Problema este că încă nu i-am spus… 🙂

 

Altfel lume multă şi voie bună…

IMG_0288

Lasă un răspuns

