Impresii de la Bookfest

Abia s-a terminat Bookfest-ul, abia s-au aşezat primele impresii şi pot spune că, una peste alta, au fost peste de 50 de prieteni care au participat la lansare. Care mobilizaţi pe facebook, care anunţaţi la şedinţa Antares…

Întreaga lansare se poate vedea aici:

Oricum sala a fost plină şi cele 30 de scaune s-au dovedit neîncăpătoare astfel că mulţi cititori au fost nevoiţi să stea în picioare.

IMG_0380

Sala aplaudă autorul… sau poate altceva 😦

IMG_0382

IMG_0390

Asaltat de admiratoare… cu spatele 🙂

 

IMG_0391

Fotografii de colecţie

 

IMG_0392

Asaltat de admiratoare… la propriu 🙂  Eugen Lenghel mă ţinea să nu cad sub presiunea asaltului

IMG_0393

În continuare sprijinit de Eugen Lenghel care mă ţinea să nu cad sub presiunea emoţiilor.

IMG_0395

Altă fotografie de colecţie…

IMG_9526

Eu explicând Lumii în ce direcţie ar trebui să meargă 🙂

IMG_9532

Autografe…

 

IMG_9538

 

Tot autografe…

 

IMG_9542

Eu cu Doina Roman. În ciuda aparenţelor nu dădeam nici autografe şi nici nu îi aranjam coafura ci pur şi simplu discutam despre viitoarele noastre romane 🙂 Cum să facem să treacă Justiţiarul Pragul…

 

IMG_9546

Cu Roxana Brînceanu care parcă spune: promit că este ultimul autograf pe care ţi-l cer! 🙂

IMG_9534

Eu şi cea mai tânără admiratoare a mea: fiică-mea Isabella, 9 ani!

IMG_9550

Eu rătăcind prin vremuri – de fapt numai prin standul editurii Vremea 🙂

 

IMG_9551

Gata! Se pare că nu mai este nici un amator de autografe aşa că mă pot retrage în bârlog. 🙂

 

Lasă un răspuns

