Concurs de… concursuri

contest_banner_2

Pentru că romanul Justiţiarul a intrat deja sub tipar şi în cel mult două săptămâni va fi în librării ar fi cazul să ne gândim şi la promovare. De ce să ne gândim? Pentru că am de gând să implic în această acţiune şi pe cititorii blogului meu. Ca să nu mai vorbesc de cei cinci mii de prieteni de pe facebook 🙂

Ofer deci câte un exemplar din romanul Justiţiarul – cu autograf bineînţeles – celor care îmi dau cele mai bune idei de promovare. Promovarea ar fi bine să coste cât mai puţin. Cel mai bine ar fi să fie vorba de un concurs cu premii în cărţi publicate de-a lungul timpului de mine.

IMG_2125

( Mai puţin Radiestezia, Cadouri de Crăciun, Isabel în engleză, Întâlnire cu dragonul şi Apocalipsa din care nu mai am nici de sămânţă )

     Iar celor amatori să îmi facă un videoclip de prezentare le pot trimite fişierul PDF primit de la editură pentru bun de tipar plus exemplarul tipărit atunci când apare.

  1. Eu va propun sa trimiteti un exemplar (odata ce o sa aveti unul) la un blog de carti sumper merga arhicunoscut din Romania (gen Carti cu colti) si sa le propuneti sa faca un concurs cu cartea Justitiarul. Asta ca o strategie de promovare cu ideea de concurs bagata obsesiv prin ea, dar de asemenea puteti face un colaj misto cu coperta cartii pe care sa puneti un banc sau o chestie despre carti (din alea care circula destul de mult pe fb) de exemplu ceva cu textul: Singur, Luat, prea ocupat asteptand sa apara Justitiarul si in dreptul fiecarei variante de raspuns cate o casuta iar ultima casuta sa fie colorata/bifata.
    Si la un concurs la care sa dati ca premii cartile sa spuneti ca e cu ocazia lansarii noului roman. Si ca cerinta de concurs sa scrie in comentariu de ce ar vrea sa citeasca noua carte.
    Sau daca vreti ma ofer sa fac concursul pe blogul meu 🙂 Eu chiar nu ma supar.

    Alte idei nu am. Poate mai mult succes pe fb, aici vad ca nu prea sunt propuneri.
    Felicitari pentru noua carte.

  2. S-a bifat ideea aşa că ai o carte cu autograf asigurată. Plus încă o carte ca să organizezi concursul pe blog. 🙂
    De acum nu ne rămâne decât să aşteptăm apariţia cărţii… cel mult zece zile.


Lasă un răspuns

