De curând am citit într-o recenzie la romanul „Vampirul de pe strada Sforii”

 

De curând am citit într-o recenzie la romanul „Vampirul de pe strada Sforii” următoarele cuvinte: „Singurul lucru pe care mi l-am dorit la final a fost încă vreo 50-100 pagini, deoarece nu voiam să părăsesc acest univers cunoscut, dar în acelaşi timp plin de mister. Cu siguranţă aş mai citi alte aventuri ale trio-ului şi  sper că voi avea această ocazie!”

http://fantasy-link.blogspot.ro/2015/12/vampirul-de-pe-strada-sforii-de-sergiu.html

Aceste cuvinte au fost scrise de Diana Gavrilă dar şi alte cititoare au aceeaşi părere şi mă fac să mă simt puţin vinovat. Da, dacă ar fi după mine aş rămâne zile întregi în universul mirific pe care îl construiesc în fiecare roman dar din nefericire pot rămâne extrem de puţin. Puţină lume ştie dar încă lucrez la cei aproape 62 de ani pe care îi am. O muncă nu foarte epuizantă dar care îmi consumă din timpul pe care aş putea să îl dedic literaturii. Pentru că am suficientă vechime în muncă, sper ca în acest an să mă pot pensiona anticipat şi atunci romanele mele îşi vor dubla fără îndoială numărul de pagini. Până atunci, citiţi-le aşa cum arată, mai mult ca un rezumat decât ca un roman.

Până una alta „Vampirul” poate fi cumpărat la numai 17 lei de aici:

http://www.librarie.net/p/251221/Vampirul-strada-Sforii-Sergiu-Somesan

Coperta la Vampirul

Lasă un răspuns

