Povestirea „La plimbare cu Clara” a fost publicată online

 

Povestirea „La plimbare cu Clara” a fost publicată online în revista Helion aici:

http://www.helionsf.eu/la-plimbare-cu-clara/

La plimbare cu Clara cov01

Fără îndoială este una dintre cele mai bune povestiri SF pe care le-am scris. Nu este numai părerea mea 🙂 Ilustraţia care însoţeşte povestirea a fost concepută de acelaşi inepuizabil John Dobro.

Un comentariu

  1. „La plimbare cu Clara” este ultima povestire publicata de Sergiu Somesan si care a fost sursa de inspiratie a imaginii de mai jos. De cand am citit povestirea a trecut mult timp – avantajul cititorului beta – si Sergiu a slefuit ideea intr-un roman SF excelent intitulat ” Dragonul cu aripi ascunse” , pe care sper sa-l vad publicat pe hartie intr-o zi.
    Daca v-ati scos cainele la plimbare, inchipuiti-va cum ar fi sa aveti ca prieten un animalut de vreo 10 tone si alte doua surioare mai mici aflate in pielea si solzii unor T-Rex. Asta este echipa de soc a sergentului Amber Blood, aflata in misiune de pace in jungla africana. Mai mult nu va spun. Cititi povestirea aici: http://www.helionsf.eu/la-plimbare-cu-clara/


Lasă un răspuns

