A fost o vreme când am vrut să scriu o carte despre radioamatori şi pasiunea lor

A fost o vreme când am vrut să scriu o carte despre radioamatori şi pasiunea lor. Asta a fost acum câţiva ani când fetiţa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

mea avea un an şi patru dinţi. Aveam de gând să-i folosesc câte o fotografie în fiecare capitol. Între timp am renunţat la carte şi am păstrat numai fetiţa care acum este o domnişoară de 9 ani. Şi Isabellei nu-i place radioamatorismul şi nici alfabetul Morse. Pentru cei care ar dori să sune la  Protecţia copilului ţin să îi anunţ că ciocanul de lipit nu a fost folosit niciodată şi încă aşteaptă în debara să construiesc cutii pentru montajele radio din revista Tehnium.

Lasă un răspuns

