Pentru prietenii mei de pe facebook care nu au posibilităţi să se înscrie în ineditul meu proiect am o alternativă.

Pentru prietenii mei de pe facebook care nu au posibilităţi să se înscrie în ineditul meu proiect am o alternativă. Pot citi gratuit povestirile din volum direct în revistele în care au fost publicate iniţial. Deşi ar fi păcat să rateze inserarea într-o carte şi implicit intrarea în Istoria Literaturii Române. 🙂 Dar asta numai dacă voi ajunge în cele din urmă celebru..

Povestirile au fost bine primite de cititori şi de critică şi este de înţeles reticenţa editurilor de a publica o carte cu proze scurte care există online de ani de zile.

Prima povestire este

„Căpcăunul şi nimfomana” căruia prietenul meu John Dobro s-a grăbit să îi facă un colaj corespunzător.

Capcaunul si nimfomana2

A fost publicată în revista SUSPANS în 4 aprilie 2013:

http://suspans.ro/literatura/proza/capcaunul-si-nimfomana

Pentru istoricii literaturii SF trebuie să specific că această povestirie a fost folosită, cu modificările de rigoare, în romanul „Pisica şi căpcăunul” care este publicat în foileton în Gazeta SF. Primele două capitole deja au apărut.

A doua povestire este „Draga mea Clara” căruia multă lume mi-a reproşat că nu am transformat-o în roman. Dar încă nu-i timpul pierdut.

A fost publicată în revista NAUTILUS în 1 martie 2013:

http://revistanautilus.ro/povestiri/draga-mea-clara-sergiu-somesan/

A treia povestire este „Eu sunt Gică” şi a fost publicată în 22 noiembrie 2012 în Gazeta SF:

http://fanzin.clubsf.ro/eu-sunt-gica/

Şi ce era mai important: coperta cărţii va arăta în felul următor şi este tot creaţia lui John Dobro:

intalnire cu dragonul cop01-test

Voi reveni în curând cu noi amănunte despre povestirile din volum.

Lasă un răspuns

