Pentru că stocul meu de cărţi este pe cale de epuizare rog blogerii

Pentru că stocul meu de cărţi este pe cale de epuizare rog blogerii şi cei care se pricep să scrie o recenzie să îmi scrie aici ca să le trimit din exemplarele pe care le mai am. Sau şi mai bine pe adresa de email somesan_sergiu@yahoo.com

cu un link către blog şi o adresa poştală unde să trimit coletul.

Unele dintre ele pot fi citit şi aici:

https://sergiusomesan.wordpress.com/

Cărţile au apărut în anii trecuţi şi m-am gândit că decât să stea la mine, mai bine să stea la voi 🙂

Lasă un răspuns

