Pe 31 august 2015 am terminat de scris romanul SF „ Dragonul cu aripi ascunse”.

Pe 31 august 2015 am terminat de scris romanul SF „ Dragonul cu aripi ascunse”. Are 21 de capitole şi, în funcţie de fontul folosit şi de mărimea fizică a volumului va avea cam 200 de pagini.

Pe 1 septembrie 2015 l-am trimis la editură iar acum aştept.

Ca să fac aşteptarea mai plăcută am să încep un nou roman. Eu aş vrea să scriu tot un roman SF, fiindcă SF- este dragostea mea dintâi. Fiică-mea ( opt ani) ar vrea să scriu unul cu vrăjitoare.

Vecinul de deasupra mea ar vrea să scriu orice numai să nu fie cu dinozauri fiindcă este prea zgomotos. E adevărat că pentru a mă transpune în atmosferă căutam pe youtube film cu dinozauri şi mă uitam la ele cu sonorul dat tare…TAREE… că doar sunt dinozauri. Pe la trei noaptea… Dar el spunea că în unele nopţi era sigur că îmi alăturam şi eu glasul dinozaurilor din filme. Aşa o fi. Mai ştiu eu ce făceam în stare de transă?! Deci el votează pentru un roman cu peşti.

Mai am o zi două de pauză şi după ce trece canicula trec şi eu la treabă…

  1. Pingback: Scurte #397 | Assassin CG


Lasă un răspuns

