Lansarea de la Bookfest din 24 mai 2015

Ieri a avut loc cu surle şi trâmbiţe lansarea romanelor „URSSA” şi „Vampirul de pe strada Sforii”. Surlele au venit de la standul din dreapta iar trâmbiţele de la standul din stânga încât abia, abia ne mai auzeam motiv pentru care ne-am apropiat ( sufleteşte ) cât am putut de mult). În prima fotografie eu cu Michael Hăulică şi Horia Nicola Ursu puneam ţara la cale – sau poate numai literatura – iar în fotografia a doua apar în plus şi Roxana Chirilă care îmi studiază cu îndoială una din cărţi – deşi a promis că o să îmi corecteze textele în aşa fel încât lumea să nu se prindă ce puţină gramatică ştiu – iar între Michael Hăulică şi Horia Nicola Ursu apar Cristina Ghidoveanu şi Laura Sorin. Pe partea opusă stă Roxana Brânceanu, pe care de multă vreme voiam să o cunosc dar pentru că s-a prezentat simplu: Roxana, am ratat întâlnirea cu Roxana Brânceanu. Lângă ea stă Bebe, cum care Bebe?, am fost întrebat. Nu-l cunoşti pe Bebe? Nu se poate aşa ceva dar dacă tot nu  îl cunoşti lasă-te de scris 🙂

Punand literatura la cale   toti ce mai buna

În jurul mesei la prezentarea romanelor am fost puţini dar aleşi 🙂

putini dar alesi

toti buna

Iar modul în care Prof. univ. Claudiu T. Arieşan mi-a prezentat romanele m-a făcut să cad pe gânduri: oare chiar eu le-am scris?

arieseanu

După ce îmi mai revin din emoţii şi oboseală promit să mai pun poze că am destule.

  1. Din pacate n-am reusit sa vin duminica la lansare dar am trecut sambata si am cumparat cartile scrise de dvs („Ati venit chitit pe ele”, dupa cum s-a exprimat dl. Vlad B. Popa, o persoana foarte agreabila, care m-a convins sa incerc si „Cameleon – Baza”). Editura mi-a lasat o impresie pozitiva, cartile arata foarte bine, asa ca poate nu mai cautati alta editura pentru continuarea „vampirului”…

  2. Normal că studiam cu îndoială cărțile: aveam 4 în față, din care mi se spusese să-mi aleg una. Alegerea unei cărți este o problemă foarte serioasă, trebuie cântărite diverse aspecte, puse în balanță ca să se descopere varianta favorită. După acest pas important, apare întrebarea „Dar oare cealaltă nu m-ar interesa mai tare?” și se repetă pasul I.

  3. Ba dimpotrivă, eu cred că e o tehnică bună de promovare, că dacă tot stai să cântărești ce carte vrei mai tare, începi să te întrebi dacă nu le vrei și pe celelalte, totuși, în varianta mai puțin gratis.


Lasă un răspuns

