O carte care nu a mai fost publicată

Acum vreo zece ani mi s-a părut o idee grozavă să public un fel de replică spumoasă cărţii lui Cărtărescu „De ce iubim femeile”. Cartea era scrisă în registrul comic şi se numea „De ce nu iubim femeile”. Am scris-o în numai câteva luni, am încărcat-o pe o dischetă şi pac cu ea la „Războiul” la o editură din Bucureşti. Încă de la discuţia despre titlu mi s-a dat de înţeles că nu este foarte bine, pentru că s-ar putea interpreta şi atunci adio subvenţii. Nici vorbă să se poată interpreta, am spus eu şi am insistat să vedem textul care era destul de cuminţel după standardele actuale. Numai că…”vax albina crema puca!” la nici unul din calculatoare discheta nu se deschidea de nici o culoare şi cineva mi-a spus că probabil datele au fost alterate din cauza faptului că am ţinut discheta lângă telefon – şi pe vremea aia telefoanele chiar că erau cât o cărămidă mai mică.. Culmea ghinionului a fost că, odată întors acasă, mi-am dat seama că nici pe calculator nu mai am textul – probabil de emoţie l-am transferat în loc să îl copiez. Una peste alta am renunţat la proiect deşi textele erau chiar drăguţe şi poate că aş fi uitat cu totul de el dacă zilele trecute, căutând ceva prin calculator nu aş fi găsit coperta.

Coperta_de_ce_nu_iubim_femeile

Lasă un răspuns

