Cum aleg numele personajelor?

doctor patolog

Pentru că uneori, prins în febra creaţiei, nu am foarte mult timp să stau să mă gândesc la alegerea unui nume am găsit o metodă rapidă şi sigură: din cei peste 4000 de prieteni de pe facebook aleg de la unul numele iar de la altul prenumele. Da, uneori încerc să fie nişte nume cât mai potrivite dar alteori le aleg pentru că aşa îmi sună bine. Dacă ar fi să dau un singur exemplu, în romanul „Vampirul de pe strada Sforii” doctorul patolog se numeşte Ovidiu Rizescu – deşi am fost tentat la început să îl însărcinez cu disecarea virginelor pe Haidamac Florin. Dar nu-i nimic, nu au intrat zilele în sac şi nici eu nu o să mă opresc din scris romane aşa că o să-i rezerv un rol special.

Lasă un răspuns

