Am terminat, din multele începute, încă un roman. Se numeşte „Pisica şi Căpcăunul”

4236cat-girl şi m-a pus în faţa unui fapt tulburător. Am început să conştientizez faptul că mă îndrăgostesc, asemenea unui Pygmalion modern, de propria mea creaţie adică de Pisică. Pisica este o fată de o vârstă incertă cu multe apucături de pisică – dar nu sunt aproape toate femeile aşa? Ei bine Pisica din roman este aşa de „pisicoasă” pentru că are şi ceva gene de pisică în ea şi întrebarea este de ce dacă îmi place atât de mult o trimit tocmai pe ea să se lupte cu cea mai periculoasă fiinţă creată de mintea unui savant nebun? Poate că în subconştient doream ca ea să dispară şi astfel să dispară şi această tentaţie din viaţa mea.

Încă nu am o copertă să vi-o arăt, încă nu ştiu nici cu ce editură voi colabora ci pur şi simplu voiam să vă anunţ să staţi pe aproape fiindcă Braşovul este în pericol chiar dacă armata îşi trimite tancurile să îl apere…

Lasă un răspuns

