Am primit de la editură coperta pentru romanul „Vampirul de pe strada Sforii”.

Am primit de la editură coperta pentru romanul „Vampirul de pe strada Sforii”. Dacă totul merge conform planurilor va fi lansat încă în această lună la Bookfest-ul din mai 2015.
Între timp ca să nu îmi ies din mână scriu la următorul roman – tot poliţist dar cu uşoarte tente de SF

Coperta la Vampirul

  1. N-am citit nimic scris de dvs. dar comentariile despre „URSSA” m-au facut s-o trec pe lista de lecturi. „Vampirul de pe strada Sforii” va aparea tot la editura Datagroup (inteleg ca e un roman politist)? Le voi putea gasi pe ambele la Bookfest? Toate cele bune!

  2. Da, Vampirul va apărea tot la Editura Data group şi se vor putea găsi la Bokfest. Încă nu ştiu amănunte dar am aflat că editura va avea un stand de 50 de m. Cu puţin noroc mă puteţi întâlni şi pe mine pe acolo. Voi face public data şi ora când voi fi prezent.

  3. Pingback: Scurte #350 | Assassin CG


Lasă un răspuns

