Noutăţi de ultimă oră

Mi s-a atras atenţia că Facebook-ul nu este totul şi în timp ce mă concentrez cu reclama şi noutăţile pe facebook neglijez blogul. Mai ales că am constatat că nu chiar toată lumea are cont pe facebook şi apoi inserturile de pe „perete” sunt atât de efemere… ca nişte emferide.

Aşadar un fan care deocamdată doreşte să îşi păstreze anonimatul a făcut o prezentare romanului URSSA. Am pus-o pe youtube şi se poate vedea aici:

E pusă de numai câteva zile şi deja are 150 de vizualizări – dar recunosc că de vrei zece ori m-am uitat numai eu 🙂

Lasă un răspuns

