Invitaţie la lansarea romanului

Chiar dacă datorită accidentului relatat pe larg aici:

http://codlea-info.ro/accidentat-pe-trecerea-de-pietoni-a-scapat-ca-prin-urechile-acului/

nu pot fi prezent la lansarea romanului „Apocalipsa după Ceauşescu” anunţată la standul editurii Vremea pentru vineri, 23 noiembrie 2012:

invit pe toţi prietenii care sunt prezenţi în Bucureşti în această perioadă să participe la eveniment. Romanul va fi prezentat de Ştefan Ghidoveanu binecunoscut autor şi promotor al literaturii SF, care de altfel a scris şi prefaţa la acest volum.

  1. Imi pare rau ca nu primit autograf la lansarea cartii.
    Va doresc insanatosire grabnica si sper sa va cunosc (Si dl. Ghidoveanu spunea ca nu v-a cunoscut inca personal).
    Eu sunt castigatoarea premiului pus in joc pentru comentariul ultimei dvs carti. Sincer, a fost o mare surpriza pentru mine.
    Acum am venit de la targ si imi admir trofeul. E o onoare ca am primit un cadou deosebit din partea dvs. Va multumesc frumos si va rog sa nu va suparati pe mine pentru cate prostii am scris (ca a fost la repezeala si la pariu, adica n-am prea luat eu in serios spusele moshului SF)
    Intre timp (tot prin bunavointa domnului Ghodoveanu) am intrat in posesia altor carti ale dvs. pe care le citesc cu multa placere.
    In curand veti primi si poze de la lansare (Dupa ce o sa contactez fotograful de la targ pe mail).
    Cu respect, Mirela Ionita


Lasă un răspuns

